Contact & FAQ


Hieronder vind je de FAQ's. Heb je een andere vraag of opmerking? Neem dan contact met ons op. Je kunt het contactformulier invullen, een Facebook Livechat starten of een email sturen naar klantenservice@messybun.nl. Wij streven ernaar jouw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

1 BESTELLEN & BETALEN
1.1 Hoe kan ik betalen?

MessyBun biedt verschillende betaalmethoden aan zodat je de betaalmethode van jouw voorkeur kunt kiezen.
Bekijk hier onze betaalmethoden.
Onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.

1.2 Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

De orderbevestiging is een automatisch gegenereerde email. Deze email hoor je dus altijd te ontvangen wanneer je bij MessyBun een bestelling plaatst. Heb je geen email ontvangen? Controleer dan eerst de ‘Junk’ map van jouw emailbox. Het kan zijn dat jouw emailprovider een spamfilter gebruikt die onze emails filtert.

Heb je ook geen email in je ‘Junk’ map? Dan zit er waarschijnlijk een fout in het opgegeven emailadres. Log in onder ‘Mijn account’ en controleer jouw emailadres. Wil je zeker weten dat wij jouw bestelling goed hebben ontvangen? Stuur dan een email naar klantenservice@messybun.nl

1.3 Kan ik de MessyBun sieraden ook in boetiek of kledingzaak kopen?
Op dit moment zijn de MessyBun sieraden enkel online te verkrijgen. Wel tonen meerdere sites ons assortiment, zoals Koopjespakker.nl, Stylight en Twenga. Daarnaast kun je ons gehele assortiment ook shoppen bij Bol.com. En wie weet, misschien is ons assortiment over een tijdje wel in de winkel te vinden.
2 VERZENDEN & BEZORGEN
2.1 Ik woon niet in Nederland. Leveren jullie ook aan andere landen?

Ja, we leveren aan verschillende landen in Europa. Klik hier voor een overzicht met alle landen.

2.2 Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 2,95 per bestelling. Bestellingen boven € 25,- met een Nederlands afleveradres worden gratis verzonden. De verzendkosten voor verzending naar België bedragen € 4,95 per bestelling. Bij bestellingen boven de € 40,- met een Belgisch afleveradres zijn er geen verzendkosten.

2.3 Hoe lang is de levertijd?

Als je iets hebt besteld voor 16:00 uur dan wordt het de volgende dag naar je verzonden. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag. Bestellingen heb je dus binnen 1-2 dagen in huis. Dit geldt voor Nederland en België.

 

Let op: t/m 3 oktober hebben wij tijdelijk een langere levertijd van 2-3 weken

2.4 Ik ben overdag niet thuis. Kan ik mijn pakket ook naar een andere afhaallocatie verzenden?

Ja, dan kan. Bij bezorging in Nederland kies je zelf waar en wanneer je jouw pakket wilt afhalen. Je hoeft dus niet meer thuis te blijven om jouw pakket in ontvangst te nemen. Wijzig via de Track &Trace optie zelf eenvoudig de bezorglocatie, dan brengen wij het pakket naar een Postkantoor of Pakketautomaat.

2.5 Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

MessyBun maakt gebruik van de bezorgdiensten van PostNL. Als je op het moment van bezorging niet aanwezig bent, zal de koerier een bericht bij je achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kun je online de bezorgdag en/of bezorglocatie wijzigen. Doe je dit niet, dan biedt PostNL het pakket de volgende werkdag opnieuw aan. Wanneer PostNL er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde servicepunt gebracht. Hier kun je op vertoon van je legitimatie, het pakket vanaf de volgende dag afhalen. Je hebt 3 weken om het pakket hier af te halen.

2.6 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Heb je jouw bestelling na afgesproken levertijd nog niet ontvangen, neem dan even contact met ons op via klantenservice@messybun.nl. Vergeet niet het ordernummer en de Track & Trace code te vermelden in je mail. Wij zoeken dan voor je uit waar je pakket is.

3 RETOURNEREN
3.1 Kan ik een product retourneren?

Ja, als MessyBun klant heb je altijd 14 dagen bedenktijd. Als je een artikel terugstuurt, adviseren wij je om de verpakking te gebruiken waarin je de bestelling hebt ontvangen. Deze verpakkingen zijn geselecteerd vanwege de geschiktheid voor het verzenden van modeaccessoires.

Klik hier voor meer informatie over retourneren

3.2 Ik heb een product retour gestuurd. Wanneer krijg ik het verschuldigde bedrag terugbetaald?

Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klik hier voor meer informatie over retourneren

4 KLACHTEN
4.1 Ik ben niet helemaal tevreden. Wat kan ik doen?
Bij MessyBun vinden wij het belangrijk dat jij helemaal tevreden over je aankoop. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn raden wij je aan om ons een mail te sturen naar klantenservice@messybun.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om een klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet bij een andere partij in behandeling is dan kun je jouw klacht aanmelden via het platform van de Europese Unie.

Klik hier (artikel 16 en 17) voor meer informatie over de klachtenprocedure
5 BLOGS
5.1 Ik heb een idee / vraag voor een post.

Op MessyBun vind je iedere week weer nieuwe blog posts en artikelen. Heb je een idee of een vraag voor een blog post? Vul dan het contactformulier rechts op de pagina in of stuur een email naar info@messybun.nl.

5.2 Ik ben een blogger en zou graag een post voor MessyBun schrijven.

Leuk dat je interesse hebt in het schrijven van een post voor MessyBun! Ben jij dol op fashion en wil je jouw passie met andere fashion-lovers delen? Vul dan het contactformulier rechts op de pagina in of stuur een email naar info@messybun.nl. Vermeld in de mail ook even de link naar jouw blog en sociale media accounts. Wie weet werken wij binnenkort samen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »